korte update - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nico Hoek - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nico Hoek - WaarBenJij.nu

korte update

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Nico

12 April 2011 | Ghana, Accra

Ja het was weer zo ver afgelopen donderdag vertrokken naar Ghana. Na een lange reis via Kenya en daarna een vlucht naar Ghana was ik na 17 uur reizen in Ghana toen nog een uur naar het kantoor van de agent en daar een uur zitten wachten op de smit salvage crew vanuit America. Na met z'n allen gegeten te hebben vertrokken naar de haven en van daar met een tender naar het schip. Altans dat is de bedoeling maar de gemiddelde ghanees is geen zeeman. Dus na bijna 2 uur van schip naar schip te zijn gevaren eindelijk het juiste schip gevonden de Kota Manis.
Ontvangen door de kapitein en de volgende dag begonnen met wat meet werk. Maandag zijn Rene en Roger aanboord gekomen en hebben wat kleine dingen kunnen doen maar we zitten op materiaal te wachten. dat is vandaag aan gekomen maar is nog niet aan boord hopelijk vanavond meer geluk. Heb vandaag wel een tonijn gevangen met een moer een haak en veertig meter lijn was de grootste van de dag.
Oja nog even over de fik die is klein koud en niet te bereiken zitten ook op toestemming te wachten om de haven binnen te gaan om daar te lossen als dit los komt zijn we met een week denk ik weer thuis.

vanuit ghana 35graden in de zon een prettige dag toe gewenst

Moi

  • 12 April 2011 - 16:24

    Bert:

    Ik hoor het al het is vooral afzien ;-)), suc6 verder.

  • 12 April 2011 - 18:20

    Thuis:

    Papa, we missen je.... ben je wel weer thuis voor de vakantie ???
    Dikke kussen,
    Eva en David

  • 26 Maart 2013 - 00:33

    Victoria :

    HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

ERT KOTA MANIS

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

korte update
Nico

Hartelijk welkom op mijn waarbenjijnu site. Mijn naam is Nico Hoek ik ben werkzaam bij Falck Risc als instructeur/ERT member en reis zo nu en dan over de wereld om hier en daar Fire Fighting trainingen te verzorgen,en gebruik deze site om iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 2177
Totaal aantal bezoekers 35161

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 29 April 2011

ERT KOTA MANIS

08 Juli 2010 - 24 Juli 2010

ERT Maersk Charlotte

21 Juni 2010 - 09 Juli 2010

Stena Forth

30 Mei 2010 - 22 Juni 2010

Stena Don

19 Maart 2010 - 30 Maart 2010

ERT Malaga

17 Januari 2010 - 28 Januari 2010

opnieuw naar de drillmaxx

25 December 2009 - 30 December 2009

ert

Landen bezocht: