gezakt voor m'n examen eskimo - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Nico Hoek - WaarBenJij.nu gezakt voor m'n examen eskimo - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van Nico Hoek - WaarBenJij.nu

gezakt voor m'n examen eskimo

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Nico

06 Juli 2010 | Groenland, Nuuk

Hallo allemaal,

ben ik vanmorgen lekker m'n klussie aan het doen, straalpijpen met locktite vast zetten over het hele schip in een ijzige kou. hoor ik ineens m'n naam over de omroep instalatie. Dus ik bellen krijg ik de heli administrator aan de lijn of ik m'n bagage even boven wil brengen om te wegen. Ik zeg tegen hem dat ik morgen pas vertrek, nou niet dus ik vertrek vandaag. Met een noodgang naar boven gerend zweet op m'n rug sta ik uit te hijgen aan de balie boven. En ja hoor ik sta op de lijst alleen wanneer we vertrekkken is nog niet bekend. Dus als een malloot alles geregeld en afgesloten dacht dat lekker vanmiddag te doen maar helaas.Een douche gepakt voor vertrek altijd lekker en elf uur met al m'n spullen naar boven wegen en video kijken, Dacht ik. Maar helaas choppertijd nog niet bekend maar word omgeroepen. Ok, dan eerst maar eten je kan het maar binnen hebben En het eind van dit verhaal is dat ik nog steeds zit te wachten het is nu 6 uur en de heli komt niet meer begrijpen jullie wel. Er is een andere oplossing gevonden we worden om tien uur vanavond van boord gehesen en op een schip gezet dat ons naar een haven brengt. Dit tripje gaat wel 12 tot 14 uur duren Joepie lekker op een schip.

Even een conclusie tot dusver: Zit nu 16 dagen aan boord in dichte mist hoopte een paar ijsbergen en een ijsbeer live te zien maar ook dit kan ik op m'n buik schrijven heerlijk die ofsjor wereld.

Het goede nieuws is dat er bijna honder man zijn getraind. 99% van alle geconstateerde gebreken zijn opgelost en dat iedereen super tevreden is. Dan ben ik het ook al heb ik dan weinig tot niks gezien.

dus m'n examen eskimo valt hierbij ook in het water

Gr en tot snel

• 07 Juli 2010 - 15:40

Han Pekel:

Heej Nico

Mischien toch nog optijd voor de Bq vrijdag

groetjes Han

We zijn er weer

30 Juni 2010

We zijn er weer
Nico

Hartelijk welkom op mijn waarbenjijnu site. Mijn naam is Nico Hoek ik ben werkzaam bij Falck Risc als instructeur/ERT member en reis zo nu en dan over de wereld om hier en daar Fire Fighting trainingen te verzorgen,en gebruik deze site om iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 April 2008